rehab2

Bezpłatne warsztaty i szkolenia

Odwiedzający targi będą mogli wziąć udział w bezpłatnych warsztatach i wykładach:

– obraz wart tysiąca słów – jak ważne są cytogramy?
– białko ostrej fazy (CRP) – kiedy badać i jak interpretować?
– budowa marki lecznicy weterynaryjnej – social media & marketing
– endokardioza zastawki mitralnej psów
– kardiomiopatia przerostowa kotów

Warsztaty i szkolenia odbędą się w niedzielę – 23 kwietnia.

Równolegle z targami odbywa się Kongres Praktyki Weterynaryjnej.
Kliknij i poznaj program
Rejestracja możliwa także na miejscu !!

HEMATOLOGIA

Termin: Niedziela (23 kwietnia) godz.9:00 – 12.00

Tematy:

Obraz wart tysiąca słów – jak ważne są cytogramy?
Białko ostrej fazy (CRP) – kiedy badać i jak interpretować?

Prowadzący:

Dennis B. DeNicola
DVM, PhD, DACVP: Chief Veterinary Educator, Veterinary Clinical Pathologist

Dr DeNicola ukończył studia lekarskie i doktoranckie na Uniwersytecie Purdue i jest klinicystą weterynaryjnym z tytułem Board Certified. Przez ponad 20 lat pracował jako główny edukator studentów weterynarii, techników weterynarii/pielęgniarek, rezydentów i praktykujących lekarzy weterynarii.

WETERYNARIA JAKO BIZNES

Termin: Niedziela (23 kwietnia) godz.12:30 – 14.00

Tematy:

Metody zdobywania nowych klientów i utrzymania obecnych.  Jak zadbać o to, aby klienci byli lojalni, przy tak dużej konkurencji cenowej ? Czy lepiej jest skupić się na zdobywaniu nowych klientów czy może na dbaniu o obecnych? Czy mając taką samą ilość klientów, można zarabiać więcej, nie podnosząc cen ? Jak zdobyć większą liczbę klientów, nie obniżając cen usług ? Czy pełne wyposażenie w sprzęt diagnostyczny, zapewni mi większą ilość zainteresowanych moimi usługami właścicieli ? W co warto inwestować ?

– prowadzący: Jarosław Korduś 

Budowanie marki weterynaryjnego zakładu leczniczego (strategia, social media, komunikacja).

Co jest ważne w komunikacji z klientem? Co to jest marka, jakie elementy są ważne w budowaniu świadomości marki i dlaczego to jest ważne. Jakie są kanały komunikacji internetowej, jakie dają nam możliwości i jak  je dobrze wykorzystać, aby pomagały nam w docieraniu do naszych klientów i tworzeniu z nimi silniejszych relacji.

– prowadząca: lek. wet. Monika Knoppek, Vetoptima

Prowadzący:

Monika Knoppek

Absolwentka Wydziału Medycyny Weterynaryjnej na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, kierunku „Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym” na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studium szkoły trenerów biznesu „ Moderator „ we Wrocławiu.  Od 2004 związana z weterynaryjną branżą farmaceutyczną. Zdobywała doświadczenie w pracy na wielu stanowiskach zarówno w dziale handlowym jak i w dziale marketingu w 3 międzynarodowych firmach farmaceutycznych : Vetoquinol Biowet, Boehringer Ingelheim, Zoetis. W tym czasie również współpraca z wieloma agencjami reklamowymi i szkołami trenerów, m.in. z firmą KEREL przy projekcie związanym z merchandisingiem w weterynarii. Obecnie jako właściciel firmy Vet Optima, zajmuje się wspieraniem placówek weterynaryjnych w działaniach marketingowych mających na celu ich rozwój i szybkie osiągnięcie zamierzonych celów. Prywatnie jej pasją jest jeździectwo i bieganie, którym poświęca cały swój wolny czas. Jest właścicielką dwóch koni i psa.

Jarosław Korduś

Absolwent Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki na Politechnice Wrocławskiej, od 2001 roku związany z branżą internetową. Partner w agencji kreatywnej John Weston Group, w której pomaga firmom i instytucjom zaistnieć w Internecie i osiągnąć w nim sukces. Jego specjalność to zwiększanie sprzedaży oraz wprowadzanie nowoczesnych narzędzi i rozwiązań. Analityczny umysł i ponad 10-letnie doświadczenie we współpracy z firmami i organizacjami pozarządowymi, pozwoliły mu na opanowanie do perfekcji trudnej sztuki optymalnego zarządzania budżetami. Prywatnie zafascynowany biegami długodystansowymi, które wypełniają jego wolny czas. Miłośnik baseballu.

DIAGNOSTYKA - WARSZTAT PRAKTYCZNY

Termin: Niedziela (23 kwietnia) godz. 11:00 – 14.00

Tematy:

Na co należy zwrócić szczególną uwagę podczas badania echokardiograficznego:
endokardioza zastawki mitralnej psów i kardiomiopatia przerostowa kotów

Prowadzący:

lek.wet. Katarzyna Kraszewska (weterynarzkardiolog.pl)
lek.wet. Anna Olejniczak-Pytel (WETKARDIO.pl)

Warsztaty zostaną przeprowadzone z udziałem pacjentów przy użyciu aparatu
SAMSUNG HM70A Plus